Tip projekta: mednarodni projekt
Koda: CD_JEP-25033-2004
Datum začetka: 01.12.2004
Datum konca: 01.12.2008
Financer: Evropska komisija Tempus/Tacis
Sofinancerji:
Gruzijska Državna Univerza v Tbilisiju
Sodelujoče organizacije:
Tbilisi State University
Nosilna organizacija: Sheffield Hallam University, UK
Nosilec/ka: Prof. Mark Doal
Sodelavke/ci:
Jo Lucas,
Iago Kachkachishvili,
Vesna Leskošek
Iago Kachkachishvili,
Vesna Leskošek
Drugi mejniki:
vsakoletno poročanje Evropski Komisiji
Ključne besede:
izobraževanje, socialno delo, Gruzija, učni načrt, praktično socialno delo, kvalifikacija
Povzetek:
Vzpostavljanje izobraževanja za socialno delo v Gruziji.
Vzpostavljanje oddelka za socialno delo v okviru fakultete za sociologijo
Razvoj učnega načrta za dodiplomski študij
Enoletno dodatno izobraževanje za socialno delo v času pred diplomo prve generacije, ki bo v letu 2010.
Komunikacija z oblastmi v Gruziji za zagotovitev stabilnosti programa na univerzi v Tbilisiju.
Vzpostavljanje oddelka za socialno delo v okviru fakultete za sociologijo
Razvoj učnega načrta za dodiplomski študij
Enoletno dodatno izobraževanje za socialno delo v času pred diplomo prve generacije, ki bo v letu 2010.
Komunikacija z oblastmi v Gruziji za zagotovitev stabilnosti programa na univerzi v Tbilisiju.
Publikacije:
Poročanje o projektu (npr. kongresi, posveti, predstavitve, mediji):
1. Predstavitev na različnih kongresih v EU, tudi na 3. kongresu socialnega dela v Mariboru.
1. Predstavitev na različnih kongresih v EU, tudi na 3. kongresu socialnega dela v Mariboru.
Drugo:
Neposredne inovacije:
Uvajanje novega profila v Gruzijo, kjer pred tem niso imeli socialnega dela.
Prispevek k stroki in znanosti:
Spoznavanje specifičnega socio-kulturnega in političnega konteksta, ki vpliva na razvoj stroke v Gruziji.
Vključevanje študentk in študentov:
Gruzijske sodelavke so vključene v podiplomski študij, dve na Fakulteti za socialno delo v Ljubljani.
Uvajanje novega profila v Gruzijo, kjer pred tem niso imeli socialnega dela.
Prispevek k stroki in znanosti:
Spoznavanje specifičnega socio-kulturnega in političnega konteksta, ki vpliva na razvoj stroke v Gruziji.
Vključevanje študentk in študentov:
Gruzijske sodelavke so vključene v podiplomski študij, dve na Fakulteti za socialno delo v Ljubljani.