Knjižnica

FAKULTETA ZA SOCIALNO DELO
Topniška ulica 31
1000 Ljubljana
TEL 01 2809 262
epošta:

Sprememba cenika za storitev pošiljanje po pošti od 1. 12. 2020:

  • za študente FSD je pošiljanje po pošti BREZPLAČNO pri naročilu do največ 3 enote,
  • za ostale uporabnike (drugi študentje, zaposleni itn.) je poštnina 5,00 € pri naročilu do 6 enot.

Od 26. 10. 2020 velja spremenjeni URNIK odprtosti izposoje:

PON, SRE, ČET, PET 8.30 - 16.00
TOR 8.30 - 18.30

Knjižnica bo zaprta, vendar bodo v času urnika v prostorih knjižnice zaposleni, ki bodo odgovarjali na vaša vprašanja.


V knjižnici FSD v tem obdobju večino storitev skušamo organizirati na uporabnikom čim bolj prijazen in varen način. Storitve izvajamo skladno z 2. in 3. členom Odloka o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 152/20, sprememba 175/2020) ter v skladu z veljavnimi priporočili NIJZ na način, ki omogoča minimalen stik med uporabniki in osebjem knjižnice.

Pred obiskom KFSD preverite aktualne informacije na naši spletni strani.

KONTAKT

Telefonske številke so:

  • 01 2809 262
  • 051 232 694

E-pošta:

VPIS V KNJIŽNICO

Od 19. 10. 2020 omogočamo začasni vpis v knjižnico tudi po e-pošti: izpolnjen vpisni list, študentsko izkaznico in osebni dokument nam skenirane pošljete na izposoja@fsd.uni-lj.si .

Ostali uporabniki, ki še niste vpisani, a si želite izposoditi gradivo, pred začasnim vpisom vplačate izbrano članarino po veljavnem ceniku na TRR (Namen plačila: Članarina, Koda namena: OTHR, IBAN: SI56 0110 0603 0706 343, BIC banke prejemnika: BSLJSI2X, Referenca: SI 00 1010, Ime in naslov prejemnika: UL FSD Topniška ulica 31 Ljubljana) in izpolnite dokumente za začasni vpis v knjižnico po e-pošti.

IZPOSOJA GRADIVA

Gradivo si lahko izposodite po predhodnem naročilu z uporabo storitve Moj Cobiss, po naročilu na e-pošto izposoja@fsd.uni-lj.si ali po telefonskem naročilu na eno izmed zgoraj navedenih številk.

Gradivo lahko:

  • prevzamete osebno v času urnika izposoje KFSD na organiziranem prevzemnem mestu pri oknu čitalnice knjižnice FSD (dostop na sprednji strani fakultete po stopnišču pri klopcah). Pred prihodom nas pokličete, da vam gradivo pri oknu pripravimo. Ob prevzemu bo zagotovljen minimalni stik, je pa ob tem nujno potrebna uporaba zaščitne maske. V primeru slabega vremena, bo prevzemno mesto prestavljeno pod streho na stopnice pred vhodom v fakulteto.
  • od 15. 10. 2020 naročite po pošti: Naročila se bodo zbirala vsak dan do 12. ure ter bodo isti dan odpremljena. 
  1. V Cobiss (https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/search/simple?db=vssdlj) preverite razpoložljivost gradiva in gradivo rezervirate v storitvi Moj Cobiss (Arnes AAI prijava). Naročite/rezervirate lahko ŠTUDENTI FSD do 3 knjige (prednost imajo študijska gradiva za izpite in zaključne naloge). OSTALI UPORABNIKI knjižnice do 6 knjig.
  2. Gradivo pošiljamo po pošti v kuverti, ki jo bo pošta dostavila v hišni predalčnik; če hišni predalčnik ni dovolj velik, prejmete obvestilo, da pošiljko prevzamete na pošti.
  3. Stroški izposoji po pošti so za študente FSD BREZPLAČNI, ostali uporabniki knjižice FSD krijejo 5,00 € na posamezno pismo.
  4. Stroške pošiljanja člani poravnajo ob prvem fizičnem obisku v knjižnici ali po želji preko spletne banke na račun fakultete (Namen plačila: Knjižnica, Koda namena: OTHR, IBAN: SI56 0110 0603 0706 343, BIC banke prejemnika: BSLJSI2X, Referenca: SI 00 1010, Ime in naslov prejemnika: UL FSD Topniška ulica 31 Ljubljana).
  5. Na izposoja@fsd.uni.lj.si pošljite sporočilo s podatki: Ime in priimek člana, Naslov za pošiljanje (ulica, hišna številka, poštna številka, pošta), Številka izkaznice člana ter pripisom, da ste gradivo v Cobiss+ naročili za izposojo po pošti.
  6. Ob oddaji pošiljke se člana obvesti po e-pošti, da je gradivo poslano.

* Pomembno:   Član, ki odda naročilo se strinja s plačljivo dostavo gradiva na dom in poravnavo stroškov, ki bodo ob tem nastali.

VRAČILO GRADIVA

Vsi uporabniki KFSD, ki imate za izposojeno gradivo rok vrnitve do 15. 12. 2020, smo vam podaljšali do 6. 1. 2021. Če želite gradivo vseeno vrniti, ga prinesite na prevzemno mesto pri oknu čitalnice, kjer ga boste odložili v za to pripravljeno škatlo. Zaposleni bodo gradivo po obvezni karanteni razdolžili in ga vrnili na police. Gradivo lahko vrnete tudi po pošti. Vsi uporabniki, ki imate za izposojeno gradivo rok vrnitve po 16. 12. 2020, rok izposoje SAMI podaljšate preko storitev: Moja knjižnica, po telefonu ali po e-pošti. Z 16. 12. 2020 ponovno obračunavamo zamudnino.

INFORMACIJSKA DEJAVNOST in druge storitve

Vse navedene storitve bomo zagotavljali na daljavo. Za informacije o dostopu do informacijskih virov, e-gradiv, DiKUL-a ter vsa ostala vprašanja, pokličite enega izmed zgoraj navedenih telefonov ali pošljite sporočilo na e-pošto. Uporabite lahko tudi videoklic z aplikacijo Zoom.  

USPOSABLJANJE UPORABNIKOV

Usposabljanje uporabnikov bo potekalo z uporabo videokonferenčne aplikacije Zoom. Za informacije o usposabljanju na zahtevo in ostale informacije pišite na naslov martina.kerec@fsd.uni-lj.si .


Aktualne znanstvene in strokovne objave zaposlenih Fakultete za socialno delo

Leto 2020  Leto 2019   Leto 2018   Leto 2017   Leto 2016   Leto 2015