Opis in trajanje študija (stari univerzitetni program je z dnem 30. 9. 2016 zaključen)
Univerzitetni program (se ne izvaja več) socialno delo obsega štiri letnike (8 semestrov). Vsak letnik šteje skupno 60 kreditnih točk. Prvi in drugi letnik zajemata splošne predmete (sociologija, psihologija, tuj jezik itn.), tretji in četrti pa bolj specializirani predmeti (supervizija v socialnem delu, duševno zdravje, skupnostna skrb itn.), hkrati pa študent/ka vpiše tudi enega izmed izbirnih področij:
- socialno delo na področju skupnostne skrbi
- socialno delo na področju duševnega zdravja
- socialno delo v podjetjih in drugih organizacijah
- socialno delo z mladimi
- kibernetika psihosocialne pomoči.
Študijski proces poteka na sedežu fakultete in traja 4 leta oz. 8 semestrov. Študent/ka se udeležuje organiziranih predavanj, vaj, seminarjev, izdeluje seminarske naloge in opravi študijsko prakso. Pred koncem študija izdela in zagovarja diplomsko delo.
Organizirane oblike študija so:
- predavanja, vaje, seminarji
- izpiti, kolokviji
- raziskovalno delo, projektno delo
- študijska praksa
- seminarske naloge
- druge oblike, določene s programom
- diplomsko delo.
Predavanja in vaje potekajo v opremljenih predavalnicah.
Študijska praksa poteka v prvem in drugem letniku kot prostovoljno socialno delo z uporabnikom socialnih storitev, v tretjem in četrtem letniku pa kot praksa skupaj s socialnim delavcem. Študent/ka vsako leto obišče različne organizacije s področij socialnega dela, vladne in nevladne.
Osnovni cilji študijske prakse so spoznavanje in izkušnja življenjskega sveta uporabnika socialnih storitev, učenje osnovnih in specifičnih spretnosti socialnega dela, integracija teorije in prakse in razvijanje osebnega stila dela. Vsebina in cilji študijske prakse so podrobneje predstavljeni v priročniku “Metode socialnega dela - projektne skupine”.
Ekskurzije
Študent/ka dopolnjuje svoje znanje z obiski socialnih služb, vladnih in nevladnih organizacij in drugih organizacij doma in v tujini.
Mobilnost študentov
V okviru evropskih programov Socrates - Erasmus lahko študent/ka del svojih študijskih obveznosti (npr. semester študija, diplomsko nalogo, praktično izobraževanje) opravi v tujini.
Pogoji za napredovanje
Pogoj za prehod v višje letnike so vsi opravljeni izpiti iz vseh predmetov prejšnjega letnika. Kolokvij je kot pogoj za pristop k izpitu določen pri predmetu Skupnostno socialno delo (4. letnik). Ostale pogoje za pristop k izpitu določajo učni načrti posameznih predmetov.
Pogoji za dokončanje študija
K diplomskemu izpitu lahko pristopi študent/ka, ki je opravil/a vse druge izpite, določene s študijskim programom.
Strokovni naziv
Po končanem študiju dobi diplomant/ka strokovni naslov univerzitetni diplomirani socialni delavec oz. univerzitetna diplomirana socialna delavka.
Predmetnik
več učiteljev | Metode SD (izbirne projektne skupine) | - | 1 | - | 1 | 30 | 3 |
Muršak, Mihevc | Pedagogika in andragogika | 2 | 1 | 2 | 1 | 90 | 7 |
Flaker | Prostovoljno delo | 2 | - | - | - | 30 | 3 |
Šugman Bohinc, Kobal | Psihologija za socialno delo | 3 | 1 | 3 | 1 | 120 | 10 |
Vogelnik, Poštrak | Socialno kulturno delo | - | - | 1 | 2 | 45 | 4 |
Dragoš, Videmšek | Sociologija za socialno delo | 4 | 2 | 2 | 2 | 150 | 10 |
Bratuž, Pavič | Športna vzgoja | (2) | - | (2) | - | (60) | (5) |
Kuštrin | Tuji jezik | 3 | - | 2 | - | 75 | 6 |
Kaučič, Zagorc | Ustavna ureditev Slovenije | - | - | 4 | 2 | 90 | 7 |
Flaker, Poštrak | Uvod v socialno delo | 4 | 2 | - | 2 | 120 | 10 |
Skupaj | 760 | 60 | |||||
Praktično delo | 40 dodatnih ur ali 2 dodatni kreditni točki |
več učiteljev | Metode SD (izbirne projektne skupine) | - | 1 | - | 1 | 30 | 3 |
Čačinovič Vogrinčič, Mešl | Teorija pomoči socialnega dela | 2 | 2 | 2 | 2 | 120 | 10 |
Ramovš, Ramovš | Zasvojenosti I | 1 | 2 | 1 | 2 | 90 | 7 |
Rihter, Rape | Metodologija raziskovanja s statistiko I | 2 | 2 | 2 | 2 | 120 | 9 |
Kresal | Socialna politika | 2 | - | 3 | - | 75 | 6 |
Kresal | Delovno pravo | 2 | - | - | - | 30 | 3 |
Strban, Zore | Socialna varnost | 2 | - | 3 | 2 | 105 | 8 |
Jerman, Zidar | Organizacija in upravljanje v socialnem delu | 6 | 2 | - | - | 120 | 9 |
Zaviršek | Socialna antropologija | - | - | 2 | 2 | 60 | 5 |
Skupaj | 760 | 60 | |||||
Praktično delo | 40 dodatnih ur ali 2 dodatni kreditni točki |
Stritih, Kustec | Osebna pomoč s svetovalnim delom I | 4 | 2 | - | - | 90 | 7 |
Čačinovič Vogrinčič, Mešl | Socialno delo z družino | - | - | 6 | 2 | 120 | 9 |
Rihter, Rode | Metodologija raziskovanja s statistiko II | 2 | 2 | 2 | 2 | 120 | 9 |
Kovač | Procesno pravo | 2 | - | 2 | - | 60 | 5 |
Petrovec | Osnove kazenskega prava s kriminologijo | 2 | - | 2 | - | 60 | 5 |
Novak, Žnidaršič | Družinsko pravo | 3 | 1 | - | - | 60 | 5 |
Čačinovič Vogrinčič, Mali | Supervizija v socialnem delu | 2 | 2 | - | - | 60 | 5 |
več učiteljev | Metode socialnega dela (projektne skupine) | - | - | - | 2 | 30 | 3 |
Izbirno področje | - | - | 7* | 3* | 150 | 12 | |
Skupaj | 750* | 60 | |||||
Praktično delo | 160 dodatnih ur ali 8 kreditnih točk | ||||||
*Povprečno število ur predavanj in vaj na izbirnem področju. | |||||||
Izbirna področja: | |||||||
Flaker, Urek | Teorije duševnega zdravja v skupnosti | - | - | 4 | - | 60 | 5 |
Urek, Grebenc | Metode duševnega zdravja v skupnosti | - | - | 1 | 5 | 90 | 7 |
Kresal | Kakovost delovnega življenja | - | - | 2 | 4 | 90 | 7 |
Ovsenik | Menedžment v socialnem delu I | - | - | 4 | - | 60 | 5 |
Stritih, Kobal | Skupinsko delo in kibernetika 2.reda I | - | - | 2 | 2 | 60 | 5 |
Šugman Bohinc, Kačič | Epistemologija socialnega dela I | - | - | 4 | 2 | 90 | 7 |
Zaviršek | Teorije skupnostne skrbi | - | - | 4 | - | 60 | 5 |
Zaviršek, Urh | Metode dela pri skupnostni skrbi | - | - | 1 | 5 | 90 | 7 |
Leskošek, Poštrak | Uvod v socialno delo z mladimi | - | - | 4 | 4 | 120 | 9 |
Kuhar | Metode dela z mladimi | - | - | 1 | 1 | 30 | 3 |
Ramovš | Zasvojenosti II s seminarjem | 1 | 1/s | 1 | - | 45 | 5 |
Stritih, Kustec | Osebna pomoč s svetovalnim delom II | - | - | 4 | 2 | 90 | 7 |
Dragoš, Grebenc | Skupnostno socialno delo | 4 | 2 | - | 2 | 120 | 9 |
Lešnik | Teorije deviantnosti | 2 | - | 2 | - | 60 | 5 |
Rihter | Raziskovalni seminar | 2/s | - | 2/s | - | 60 | 5 |
Mesec, Zidar | Neprofitne organizacije | - | - | 4 | 2 | 90 | 7 |
Flaker, Mali | Socialno delo s starimi | - | - | 2 | 2 | 60 | 4 |
Urek, Zorn | Ženske in moški v socialnem delu | - | - | 2 | 1 | 45 | 4 |
več učiteljev | Metode socialnega dela (projektne skupine) | - | 2 | - | - | 30 | 3 |
Izbirno področje | 7* | 5* | - | - | 150 | 12 | |
Skupaj | 750 | 60 | |||||
*Povprečno število ur predavanj in vaj na izbirnem področju. | |||||||
Izbirna področja (študent/ka nadaljuje študij izbirnega področja, ki ga je vpisal/a v 3. letniku): | |||||||
Lešnik, Urek | Oblike duševnega zdravja | 4 | - | - | - | 60 | 5 |
Flaker, Grebenc | Inovacije na področju duševnega zdravja | 1 | 5 | - | - | 7 | |
Ovsenik, Mesec | Menedžment v socialnem delu II | 4 | 2 | - | - | 90 | 7 |
Mesec | Socialno delo v delovnem okolju | 4 | - | - | - | 60 | 5 |
Stritih, Kobal | Skupinsko delo in kibernetika drugega reda II | 2 | 2 | - | - | 60 | 5 |
Šugman Bohinc, Kačič | Epistemologija socialnega dela II | 4 | 2 | - | - | 90 | 7 |
Zaviršek | Samostojno življenje | 4 | - | - | - | 60 | 5 |
Zaviršek, Urh | Inovacije na področju skupnostne skrbi | 1 | 5 | - | - | 90 | 7 |
Leskošek | Institucionalne obravnave socialnih problemov mladih | 2 | 2 | - | - | 60 | 5 |
Leskošek | Študij mladine | 4 | - | - | - | 60 | 4 |
Čačinovič Vogrinčič | Otroci in mladi s težavami v odraščanju in okolju | 1 | 1 | - | - | 30 | 3 |
- učni načrti
- Diplomsko delo
- Šolnina za izredni študij: ceniki