Izobraževalni ekosistem za pridobivanje digitalnih kompetenc pedagogov in študentov

Spletna stran projekta: https://www.fsd.uni-lj.si/raziskovalno_in_razvojno_delo/projekti/aktualni_projekti/2025010910042501/ https://www.uni-lj.si/projekti/ultra-izobrazevalni-ekosistem-za-pridobivanje-digitalnih-kompetenc-pedagogov

Tip projekta: Pilotni projekt Univerze v Ljubljani

Koda: C3330-22-953013

Datum začetka: 01.12.2023

Datum konca: 31.12.2025

Financer: Evropska unija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije

Sofinancerji:

Sofinancira-Evropska-unija__FitWzk4MCw5ODAsIjEwOTdlZWJkZjgiXQ1-logo-mvzi-slo-142aeca49a972ac8

Sodelujoče organizacije:

Fakulteta za socialno delo, Univerza v Ljubljani; Biotehniška fakulteta, Univerza v Ljubljani; Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani; Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani; Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani; Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani

Nosilna organizacija: UL Center za uporabo IKT v pedagoškem procesu

Nosilec/ka: doc. dr. Anamarija Kejžar (na FSD)

Sodelavke/ci:

na FSD: doc. dr. Anamarija Kejžar

Povzetek:

Namen projekta je nadgraditi obstoječi podporni sistem za pedagoge in študente pri uporabi IKT s fokusom na spodbujanju razvoja digitalnih znanj, kompetenc in veščin. Razvile in nadgradile se bodo različne podporne storitve in ekipa, ki bodo omogočile strokovni razvoj in usvajanje znanj na področju digitalnih znanj, kompetenc in veščin pedagogov ter študentov z uporabo različne IKT. V okviru projekta se bodo vzpostavile vzorčne pametne učilnice, ki bodo temeljile na premišljeni, varni in didaktični uporabi IKT ter bodo pedagogom omogočale uporabo usvojenih znanj na lastnih predmetnih področij. Študenti bodo preko aktivnega vključevanja v pedagoški proces ter reševanja modelnih problemskih situacij, ki bodo nastale v sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki, ob uporabi IKT soočeni z izzivi, ki jih bodo srečevali tudi na lastni poklicni poti. Tako pedagogi kot študenti UL bodo vpeti v vrednotenje digitalnih kompetenc ob pričetku in zaključku izvajanja pilotnega projekta z namenom merjenja napredka v razvoju digitalnih kompetenc ter učinkovitosti vzpostavljenega podpornega sistema. Projekt se tesno povezuje z drugimi pilotnimi projekti UL in jih bo dopolnjeval in podpiral na področju uporabe IKT v pedagoškem procesu.