Vodenje socialnovarstvene dejavnosti

Socialno delo


Stopnja: 2
Letnik: 1
Študijski program: Socialno delo

Nosilci: Bojana Mesec
Sodelavci: Petra Videmšek

3030000651255


Cilji:

Znanja s področja vodenja socialnovarstvene organizacije, ki ima lahko specifike javnega ali zasebnega zavoda ali nevladne organizacije.

Znanja o sodelovanju različnih strok v eni organizaciji z namenom boljše storitve za uporabnike.

Znanja o različnih modelih vodenja glede na dejavnost in strukturo zaposlenih.

Znanja o motiviranju zaposlenih (prepoznavanje želja in kariernih ciljev posameznikov).

Znanja o komuniciranju v delovnem okolju (organizacijska kultura, prepoznavanje poslanstva, skupno ustvarjanje vizije, iskanje organizacijskega smisla).

 


Vsebina predmeta:
  • Opredelitev vodenja.
  • Razmejitev vodenja in menedžmenta.
  • Stili vodenja.
  • Delo z ljudmi.
  • Vodenje dejavnosti (različne dejavnosti, kjer je zastopana tudi stroka socialnega dela).
  • Motiviranje zaposlenih.
  • Komuniciranje.
  • Vodenje timov v socialnovarstveni dejavnosti (primeri timskega dela v organizacijah, kjer je zastopano tudi socialno delo).
  • Socialne delavke v vlogi vodje (naloge, prednosti, pomanjkljivosti).
  • Konkretni modeli vodenja (CSD, nevladna organizacija, dom za stare ljudi…).

Temeljna literatura:

S. Colby Peters (2018) Defining social work leadership: a theoretical  and conceptual review and analysis, Journal of Social Work Practice, 32:1, 31-44, DOI: 10.1080/02650533.2017.1300877

W. Patrick, Sullivan (2016) Leadership in social work: Where are we?, Journal of Social Work Education, Volume 52, Pages S51-S61

Susanne Tafvelin, Ulf Hyvonen, Kristina Westerberg (2014) Transformational Leadership in the Social Work Context: The Importance of Leader Continuity and Co-Worker Support, The British Journal of Social Work, Volume 44, Issue 4, June 2014, Pages 886–904

Gillian Ruch (2020) Being a Social Work Leader, Research in Practice, Practice Supervisor Development Programme


Pogoji za vključitev v delo:

Vpis v tekoči letnik.


Metode ocenjevanja:

Opravljeno terensko delo s študijo primera 30,00 %
Pisni izpit 70,00 %


Delež v %:Opravljeno terensko delo s študijo primera (30,00 %), ​Pisni izpit (70,00 %)