Tip projekta: Erasmus+
Koda: KA220-HED-2023-015
Datum začetka: 01.11.2023
Datum konca: 31.10.2026
Financer: Evropska komisija
Sodelujoče organizacije:
Homeless Unit of Copenhagen, Danska
Metropolia ammattikorkea koulu oy, Finska
Familia ry, Finska
Stichting hogeschool van Amsterdam, Nizozemska
Stichting Designarbeid, Nizozemska
Fakulteta za socialno delo univerza v Ljubljani, Slovenija
Drustvo za pomoč in samopomoč brezdomcev Kralji ulice, Slovenija
OCELLIA, Francija
Fondation OVE, Francija
Nosilna organizacija: Københavns Professionshøjskole, Danska
Nosilec/ka: doc. dr. Vera Grebenc (na FSD)
Sodelavke/ci:
Povzetek:
Glavni cilj projekta je omogočiti študentkam_tom socialnega dela, da postanejo nosilci sprememb v družbi pri oblikovanju trajnostnih mestnih skupnosti. Posebni cilji projekta so: raziskati nasprotujoče si vrednote in poglede na razvoj mest; razviti novo metodo dialoga, ki spodbuja oblikovanje skupnih vrednot (protreptika), sodelovanje in vključevanje vseh akterjev pri razvoju mest, izdelati na znanju utemeljeno didaktično orodje- družabno igro o dilemah sodelovanja - za spodbujanje zavedanja o vrednotah in ustvariti zbirko digitalnih gradiv, ki povečujejo znanje o trajnostnem razvoju mest.
V projektu uporabljamo etnografsko in akcijsko raziskovalno strategijo, ki omogoča pridobivanje znanja o nasprotujočih si vrednotah v razvoju mest in uvajanje novih prostorov za dialog v izobraževanju na področju socialnega dela. Z uporabo koncepta VISION bomo poseben poudarek posvetili komunikaciji, etiki, zagovorništvu in delu v skupnosti. S projektom želimo spodbuditi kreativnost in omogočiti ustvarjanje filmov, podkastov in družabne igre, ki naj bi spodbodli nove pogovore o urbanih vidikih družbene, gospodarske in okoljske trajnosti.
Pomemben del projekta je izobraževanje učiteljev_ic in socialnih delavcev_avk, da postanejo nosilci sprememb za trajnostno prihodnost. V sodelovanju med petimi izobraževalnimi ustanovami za socialno delo in petimi organizacijami, ki delujejo v praksi v petih državah (na Danskem, Finskem, Franciji, Nizozemski in Sloveniji), želimo doseči, da bomo imeli 1). usposobljene socialne delavce_vke, ki bodo bolje komunicirale in sodelovale z akterji razvoja v urbanih okoljih in bolje zastopale glasove ranljivih skupin mestnega prebivalstva in 2), da bomo na vseh partnerskih univerzah prilagodili učne načrte tako, da bomo vključili manjkajoče teme in študentom_tkam pomagali, da bolje spoznajo prepletanje strukturnih in gospodarskih vprašanj, ki vplivajo na lokalni razvoj mest in blaginjo prebivalcev.