Tip projekta: Projektno delo s študenti
Datum začetka: 16.01.2023
Datum konca: 15.06.2023
Financer: Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije
Sodelujoče organizacije:
Pedagoška fakulteta UL,
FAMNIT UP,
Didakta založništvo in izobraževanje d.o.o. Radovljica
Nosilna organizacija: UL, Fakulteta za socialno delo
Nosilec/ka: as. dr. Anamarija Kejžar
Sodelavke/ci:
as. dr. Anamarija Kejžar (vodja)
dr. Suzana Pulec Lah,
dr. Gorazd Drevenšek,
dr. Martin Uranič,
10 študentov z večih fakultet
Ključne besede:
Inkluzija, šolsko svetovalno delo, ADHD, motnje pozornosti v sodobni družbi
Povzetek:
Cilj projekta je povečati znanje na področju motnje pozornosti za učence in dijake; ponuditi ustrezen priročnik tako staršem, kot učiteljem, s katerim bodo lažje pomagali učencem in dijakom pri premagovanju učnih težav, iskanju ustreznih virov moči, organizacije prostega časa in tako k večji samostojnosti. Glede na preobremenjen sistem pomoči svetovanja učencem je čakalna doba trenutno v Svetovalnem centru 1 do 2 leti. Priročnikov, ki bi celostno pristopili k motnji pozornosti, ni. V priročniku želimo po eni strani skozi predstavitev motnje pozornosti, vzrokov in znakov predstaviti tudi skozi osebne zgodbe staršev, učiteljev in strokovnjakov o njihovih izkušnjah. S tem bomo prispevali k večjemu znanju in bolj inkluzivnemu okolju za drugačnost. Ker bomo sodelovali z založbo, bodo imeli študenti možnost spoznati celoten proces založništva – od ideje, vsebine, pisanja, do same izdaje. Delo mentoric bo usmerjanje in stalna pomoč pri nastajanju gradiva, skrb za ustrezno navajanje in pomoč pri izvedbi pogovorov in zbiranja izkušenj ljudi, ki so se soočili z motnjo pozornosti.
S povečanjem znanja tako za učitelje kot starše bomo l prispevali k bolj ustreznemu ravnanju z otroci in mladostniki z ADHD ter sprejemanju njihove drugačnosti.