Vloga socialnega dela v medpoklicnem in medinstitucionalnem sodelovanju

Socialno delo


Stopnja: 2
Letnik: 1
Študijski program: Socialno delo

Nosilci: Liljana Rihter
Sodelavci: Tamara Rape Žiberna

3030000651255


Cilji:

Razumevanje pomena ter praks medsektorskega, medinstitucionalnega in medpoklicnega sodelovanja pri naslavljanju kompleksnih  problemov uporabnikov.
Poznavanje prispevka znanosti socialnega dela v procesih podpore in pomoči pri sodelovanju z drugimi strokami in znanostmi.
Sposobnosti za etično prakso, ravnanje z razmerji moči in delitvijo odgovornosti ter pristojnosti v praksi.
Znanje in sposobnosti za delovanje v kontekstih medpoklicnega sodelovanja – uspešno komuniciranje, krepitev strokovne samozavesti in razvidnost strokovne identitete socialnih delavk in delavcev.
Sposobnost prepoznavanja lastnega razmejevalnega dela, lastnih prispevkov in pristojnosti v procesih podpore in pomoči.
Znanje o vlogah uporabnikov v medpoklicnem sodelovanju ter sposobnosti za krepitev njihove moči, zagovorništvo in etično ravnanje z zgodbami uporabnikov.
Znanje o metodah raziskovanja medpoklicnega in medinstitucionalnega  sodelovanja.

 


Vsebina predmeta:
  • Pomen medsektorskega in medinstitucionalnega sodelovanja pri naslavljanju kompleksnih problemov uporabnikov in uporabniških skupin
  • Vloge in delovne naloge socialnih delavk in delavcev ter prispevek znanosti socialnega dela v kontekstih medpoklicnega in medinstitucionalnega sodelovanja
  • Pomen strokovne identitete in strokovne samozavesti v medpoklicnem sodelovanju
  • Razmejevalno delo in procesi razmejevanja v praksi medpoklicnega in medinstitucionalnega sodelovanja
  • Izbrane teme medpoklicnega sodelovanja (etika in vrednote, komunikacija, delitev dela in odgovornosti, razmerja moči)
  • Vloge uporabnikov v praksi medpoklicnega sodelovanja in soustvarjanje skupnega znanja
  • Metode raziskovanja praks medpoklicnega sodelovanja

Temeljna literatura:

Best, S., & Williams, S. (2019). Professional identity in interprofessional teams: Findings from a scoping review. Journal of Interprofessional Care, 33(2), 170–181.

Juhila, K., Dall, T., Hall, C., & Koprowska, J. (ur.). (2021). Interprofessional collaboration and service user participation: Analysing meetings in social welfare. Bristol: Policy Press.

Pahor, M. (ur.) (2014). Zavezniki za zdravje: medpoklicno sodelovanje v zdravstvenih timih. Ljubljana: ZF.

Slembrouck, S., & Hall, C. (2014). Boundary Work. V C. Hall, K. Juhila, M. Matarese, & C. van Nijnatten (ur.), Analysing Social Work Communication (str. 61–78). London in New York: Routledge.

Thomas, J., Pollard, K., & Selman, D. (ur.) (2014). Interprofessional Working in Health and Social care: Professional Perspectives. 2nd ed. London: Macmillan Education UK.

Tong, R., Brewer, M., Flavell, H., & Roberts, L. D. (2020). Professional and interprofessional identities: A scoping review. Journal of Interprofessional Care, 1–9. https://doi.org/10.1080/13561820.2020.1713063

Webb, S. A. (ur.). (2017). Professional identity and social work. London in New York: Routledge.

World Health Organization (WHO) (2010). Framework for action on interprofessional education and collaborative practice. New York: United Nations.


Pogoji za vključitev v delo:

Vpis v tekoči letnik


Metode ocenjevanja:

Opravljeno terensko delo s poročilom 30,00 %
Pisni izpit 70,00 %


Delež v %:Opravljeno terensko delo s poročilom (30,00 %), ​Pisni izpit (70,00 %)